piątek, 12 lutego 2016

Insta fit inspirations - Pamela Reif

Postanowiłam powrócić, do mojej ulubionej serii, czyli profili na instagramie, które są dla mnie dużą inspiracją i polecam wam zajrzeć do owych dziewczyn. Mam nadzieję, że się wam spodoba :) Zapraszam.

Pamela Reif
Pamela to dziewiętnastolatka, która ćwiczy już od wielu lat. Co do narodowości, jest Niemką. Znalazłam jej aska (nie wiem czy prawdziwy, ponieważ na innych portalach nie ma odnośnika, na nim również jest wiadomość, że ma ona 163 cm wzrostu) gdzie mówi, że jest w połowie Niemką i Polką.
Jest bardzo niska, około 160 cm. Mimo tego nie odmawia sobie aktywności. Zaczęła ćwiczyć, nie by schudnąć lecz dla ujędrnienia i poprawienia sylwetki. Jej atutem jest zgrabna pupa (która często gra sporą część na zdjęciach) a także nieziemska uroda. Na instagramie, chwali się również swoimi stylizacjami.

instagram • facebook • youtube • ask (nie wiem czy autentyczny)

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.


xoxo ♥

100 komentarzy:

  1. Jest bardzo ladna :)
    Zazdro*_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie <3 to moje marzenie i dążę d otakiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne ma cialo! Nawet ja chyba obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamela jest idealną inspiracją, strasznie mnie motywuje! Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywujące zdjęcia ;) Piękne!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ona piękna i figura jak marzenie :) Super motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudna :O :) !
    Czemu ja nie mam motywacji żeby ćwiczyć!!!!?

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujące zdjęcia :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest przepiekna i ta figura *.*
    Ja również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest :) już ją obserwuję :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. JEjku, jaka piękna! Taki instagram to faktycznie potrafi zainspirować!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śiczna i figurę też ma świetną:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 💘💕💗 super :) tez lubie Pamele

    OdpowiedzUsuń
  14. Można ? Można! Trzeba się w końcu wziąć za siebie, bo siedzeniem na kanapie się dużo nie zdziała.... Dziewczyna jest faktycznie piękna. Dziękuję za motywację ♥

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma przepiękne ciało! Z pewnością jest inspiracją dla wielu kobiet :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale figura :D Dziękuję za inspirację. Chyba muszę zacząć ćwiczyć :P
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju zazdroszczę brzucha.. no i wg urody!
    ♥ZAPRASZAM! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni♥
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość że ladna, zgrabna to jeszcze ma piękne włosy! :D
    Mnie też takie osoby motywują :)
    Wspolna obserwacja? :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak włosy ma śliczne :D I bardzo ładnie jej w tym odcieniu włosów.

      Usuń
  19. Śliczna dziewczyna, wiele zdjęć mnie zainspirowało :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo ładnie na zdjęciach :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dzisiaj zaczynam ćwiczyć! Super post i blog:)

    kllaudus.blogspot.com miło by było gdybys zaobserwowała :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaczęłam ćwiczyć więc post idealny dla mnie! Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wygląda, na pewno ją zaobserwuję :D
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post;) Aż zachciało mi się ćwiczyć;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest bardzo ładna i ma super sylwetkę <3 fajny post;) Może wspólna obserwacja? Jeśli jesteś zainteresowana napisz u mnie :* http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka chuda :D
    Max motywacji, zaraz idę ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowite zdjęcia<3 lol
    obserwuję jako #98, zapraszam do siebie na rewanż:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że zrobię podobny post tylko że o mojej ulubionej blogerce;)
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, ale ona jest piękna *-*
    Na niektórych zdjęciach nie wygląda na 1,6m :)
    Chyba zacznę ćwiczyć, bo taka figura to marzenie *-*
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna dziewczyna ♥
    W dodatku nie wygląda na swój wiek :O
    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bede szczera nie do konca podoba mi sie jej cialo ale to kwestia gustu upodoban :)
    twarz cudna wlosy tez genetyka polska w koncu! haha
    jesli bym chciala miec bicka to zajrze na jej ig
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojejku, śliczna dziewczyna!
    I do tego ma mój wzrost i taką cudną figurę. Muszę ja zaobserwować żeby mi przypominała dlaczego zaczęłam ćwiczyć, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Również się inspiruję zaglądając na jej profil. Jak dla mnie ma idealne ciało i jest prześliczna :D

    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Nice Outfits Inspiration ^^ Thanks for sharing, she's so gorgeous :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. dążę do takiej sylwetki :D
    zapraszam na bloga modowego
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna inspiracja! :)

    Dziękuje za obserwacje, również Cie obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne zdjęcia, chętnie przeglądnę więcej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest na pewno świetną inspirację :)
    P.S Pytałaś mnie czym robię zdjęcia, wiec wykonuje je telefonem.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ciało !
    Super inspiracja
    jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog, myślę, że zostanę na dłużej :*
    http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna dziewczyna... :*
    Obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/
    Gratuluję 100 obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ma świetną figurę.
    Mega motywuje do ćwiczeń!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję ją na instagramie :) Ma genialne ciało! :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny pomysł na post :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. Sliczna jest mega, jak dla mnie idealna kobieta :)
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem jak innych, ale mnie takie zdjęcia motywują :*

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna! Ma idealne ciało, które każda z nas na pewno chciałby mieć. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Ma bardzo ładnie wyprofilowany brzuch i to tyle z jej sylwetki co mi się podoba. Jest jednak świetną inspiracją i bardzo podobają mi się jej oczy *-*
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia :) Bardzo inspirujące i motywujące :)
    obserwuję :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna dziewczyna. Od patrzenia na jej zdjęcia aż chce się ćwiczyć . Super inspiracja i motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam instagrama tej dziewczyny, świetny post!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super! Takie zdjęcia naprawdę inspirują :)
    Obserwuję i zapraszam http://krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowna jest :) może wspólna obserwacja?http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo konstruktywny komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ona jest przepiękna! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. dziekuje za odwiedziny :) rowniez obserwuje :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Rzeczywiście sliczna♡
    Zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  62. matko zakochałam się xd dziewczyna jest prześliczna
    no i fakt pupa to jej duży atut :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj dla mnie Pamela jest mega motywacja i na moim ig jest od kiedy go założyłam :d

    OdpowiedzUsuń
  64. dobra motywacja do ćwiczeń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Też ją obserwuje na insta, jest idealną motywacją! *.*
    Zaporaszam do nas, poklikasz???
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Robią wrażenie i są bardzo motywujące wszystkie zdjęcia!!

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania ;>

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam fit inspiracje! Od razu mam ochotę wstać i ćwiczyć!

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ma śliczną figurę! Zwłaszcza tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojj, Ja też uwielbiam oglądać takie zdjęcia.To dla mnie duża motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pamela jest najlepsza uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. wow, serio inspirująca i motywująca. nie znałam jej, fajnie że trafiłam na Twoją notkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie rozumiem stwierdzenia ; jest bardzo niska , mimo tego nie odmawia sobie aktywności .To że ktoś jest niski znaczy ze nie może ćwiczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby niskie czasem boją się bo są małe, i to może spowodować, że szybko nabiorą mięśni (głupota wciskana ludziom).

      Usuń
  73. Are you sure she is 160 cm ?

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo podobają mi się jej włosy. ma rewelacyjny kolor! Sama chce mieć taka fryzurę;-))

    OdpowiedzUsuń