niedziela, 6 września 2015

My new hair.

Marzyłam o tym już sporo, może nawet blisko dwóch lat. W końcu się stało. Zmieniłam kolor włosów. Przez wakacje miałam podjąć decyzję co dokładnie zrobię. Wiele odcieni mi się podobało. Więc zacznijmy od tego kto mnie inspirował. Bo moje upodobania są bardzo rozbieżne od siebie. Pierwsza jest Ewelina. Ma śliczne włosy w odcieniu ciemnego blondu z ombre jaśniejszym o ok. 2 tony (może więcej, nie znam się tak dokładnie). Drugą osobę jest Selena Gomez. Jej ciemny brąz równie bardzo mi się podobał. Ja jedynie chciałam zostawić kilka pasemek swoich, jako pasemka ;) W brązie również podobała mi się odcień Vivian. W końcu nadszedł na największe szaleństwo, ciemna czerwień i blond końce. I w tym szaleństwie bezkonkurencyjnie króluje Lua. Jednakże tu miałam obawę, że fryzjer nie zrobi mi dokładnie tego odcienia co chce a także, że z czasem  kolor szybko będzie się wypłukiwał.
Pewnie już każdy jest ciekawy co wybrałam. Postawiłam na szaleństwo. Czerwień z blond ombre. Długo musieliście czekać na zdjęcia, ale nie miał mi kto zrobić lub nie miałam kiedy. Gdy w końcu dziś doszło do szybkich kilku zdjęć i przerzuceniu ich na komputer. Kilka było w złej ,,pozycji". Musiałam je odwrócić. Co się okazało mój program przy każdym ruchu do zdjęcia zaczął dodawać okropny kontrast. Wiele zdjęć mi zginęło bo nie miałam kopii, ale nie spodziewałam się tego. Nigdy nic takiego mi się nie stało. Zawsze gdy obróciłam zdjęcie było ok, a teraz nie :/ Bardzo się wkurzyłam. Ponad połowa przez to się zmarnowała.


Na koniec pokażę wam jak ,,odratowałam" lekko jedno zdjęcie. Kolor odbiega bardzo. Całość wygląda nawet nawet, ale mnie nie zadowala. Skóra wygląda normalnie i tło, lecz włosy zbyt przekłamane. 
Zaraz uciekam na dożynki gminne. Jak wrócę dokończę jeden post i możliwe, że posiedzę trochę na asku. Ostatnio pisałam tutaj w poniedziałek. I na prawdę przepraszam, ale ten tydzień był bardzo ,,nowy". Nie ogarniałam jeszcze do końca o której mam autobusy, o której muszę wyjechać, wstać ile czasu potrzebuję itd. Generalnie czas zleciał na takim dopracowywaniu szczegółów. Teraz będzie już tylko lepiej :D W między czasie szukam również darmowego programu do obrabiania wideo. Spróbowałabym z jakimiś filmikami, lecz cały czas program stawia mi przed tym ogromny ,,mur" :/ 
Niebawem znów napiszę. 
xoxo ♥

5 komentarzy:

  1. Jak ślicznie wyglądasz! :D /Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest Sylwia tylko Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo hej! świetne są te włosy! Zwłaszcza, że ja uwielbiam czerwony hahah xD
    w sumie w rzeczywistości faktycznie to lepiej wygląda :)
    plus, co do filmików, do obrabiania tak w miare profesjonalnie a za darmo to Sony Vegas oczywiście :D na youtubie jest mnóstwo poradników jak pobrać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne włosy! Zazdroszczę odwagi,ja bym się nigdy nie odważyła na tak ostrą zmianę! :)
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/09/jak-zadowolic-swoje-wewnetrzne-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń